Відповідно до загальних положень Закону України про Захист прав споживачів, протягом 14 днів з дня купівлі споживач має можливість обміняти товар на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенню.

Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, знаходиться в робочому стані, збережено його товарний вигляд (товар не має подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов), збережено його споживчі властивості, заводські плівки, а також заводські пломби.

Пошкодження або втрата упаковки та комплектації унеможливлює повернення товару.

 

Якщо вищезазначене не витримано, але є бажання клієнта обміняти товар протягом 14 днів — існує система, за якою товар обов'язково перевіряється, і на розсуд продавця може бути запропонований обмін з умовою утримання вартості в розмірі завданних виробу збитків:

  1. якщо виріб не відповідає товарному вигляду — знецінення товару на 30 відсотків від покупної вартості;
  2. якщо зняті заводські плівки, пломби або задіяні лічильники розмов, SMS, MMS, GPRS, 3G тощо — знецінення товару на 15 відсотків від покупної вартості;
  3. якщо не витримано ні першу, ні другу умову — знецінення товару на 30 відсотків від покупної вартості.

 

При здійсненні обміну або повернення витрати за послуги доставки покладає на себе споживач у повному обсязі.